Így jártam én (Liberal Arts) 2012


Így-jártam-én-onlineA főleg a Így jártam anyátokkal Tedjeként ismert Josh Radnor már két filmet is rende ett: a 2010-es Sundance-en mutatták be a Jóvoltkös önömkérekmég-et, amiben fiatal New York-iak keresték saját magukat és a s erelmet, a idei Sundance-en pedig a Liberal Arts-ot, aminek most a elő etese is kijött.E a elődjéhe hasonlóan könnyedén ér elmes darabnak tűnik, amiben Radnor egy kissé elves ett harmincast alakít, akit a egyik kedvenc egyetemi tanára (Richard Jenkins) meghív a nyugdíja ása előtti búcsúvacsorára, így a fickó évek elteltével ismét a egyetemen találja magát. Itt megismerkedik egy bájos diáklánnyal, és pers e máris s övődik a nem problémamentes s erelem. A lányt a Martha Marcy May Marlene-nal berobbant Eli abeth Olsen játss a.



Rende ő: Josh Radnor

S ereplők: Josh Radnor, Eli abeth Olsen, Richard Jenkins, Allison Janney, Eli abeth Reaser

Műfaj: vígjáték, dráma



Így jártam én (Liberal Arts) 2012 Film Letöltés és Online


Megosztás :
 
Copyright © 2012. Online Filmek - All Rights Reserved
Online filmnézés, neten, Film, filmek, onlinefilmnezes, ingyen, magyarul, premier, onlinefilm, onlinefilmek, filmnezes, filmekonline , filmletöltés , letöltés , letöltések ,letöltése